Pro­jek­ta numurs: 8.3.2.2/16/I/001

SAM: 8.3.2. Palie­li­nāt atbal­stu vis­pā­rē­jās izglī­tī­bas iestā­dēm izglī­to­ja­mo indi­vi­duā­lo kom­pe­ten­ču attīs­tī­bai

Īste­no­tājs: Valsts izglī­tī­bas satu­ra centrs
Īste­no­ša­nas laiks: 01.01.2017.– 31.05.2023.

Pro­jek­ta mēr­ķis – nodro­ši­nāt Lat­vi­jas izglī­tī­bas pakal­po­ju­mu daudz­vei­dī­bu, kas bal­stī­ti uz indi­vi­duā­lās mācī­bu pie­ejas attīs­tī­bu un ievie­ša­nu vis­pā­rē­jās izglī­tī­bas iestā­dēs, tādē­jā­di uzla­bo­jot izglī­to­ja­mo kom­pe­ten­ces un mācī­bu sasnie­gu­mus.

Pro­jek­tā iesais­tī­tās izglī­tī­bas iestā­des: Sigul­das 1. pamat­sko­la, Kri­mul­das vidus­sko­la, Mālpils vidus­sko­la, Inču­kal­na pamat­sko­la, Lau­ren­ču sākum­sko­la, Mores pamat­sko­la, Gar­lī­ba Merķe­ļa Lēdur­gas pamat­sko­la

Projektā atbalstāmās aktivitātes 2022./2023. mācību gadā

  • peda­go­ga palīgs/otrais peda­gogs (sniedz indi­vi­dua­li­zē­tu atbal­stu lie­lās mācī­bu kla­sēs vai kla­sēs, kurās ir liels skaits sko­lē­nu ar mācī­ša­nās trau­cē­ju­miem vai mācī­ša­nās grū­tī­bām);
  • mācī­ša­nās gru­pas (ar mēr­ķi sniegt atbal­stu tām sko­lē­nu gru­pām, kurām COVID-19 apstāk­ļos ir nepie­cie­šams kom­pen­sēt noteik­tu mācī­bu satu­ra jau­tā­ju­mu apgu­vi);
  • labo­ran­tu prog­ram­ma (nodro­ši­na kop­dar­bī­bā ar mācī­bu priekš­me­ta sko­lo­tā­ju peda­go­ģis­kā dar­ba meto­žu daudz­vei­dī­bu mācī­bu stun­dās, pie­mē­ram, orga­ni­zē­jot prak­tis­kos uzde­vu­mus un ekspe­ri­men­tus STEM  mācī­bu priekš­me­tu apgu­vei);
  • talan­tu prog­ram­ma (mēr­ķtie­cī­gi vei­do­ta mērķprog­ram­ma sko­lē­niem ar augst­iem sasnie­gu­miem vai augstu sasnie­gu­mu poten­ciā­lu);
  • pēt­nie­cī­bas prog­ram­ma (mēr­ķtie­cī­gi vei­do­ta prog­ram­ma sko­lē­nu pēt­nie­cis­ko prasmju attīs­tī­ša­nai, t.sk. prak­tis­ku nodar­bī­bu vei­dā);
  • inte­re­šu izglī­tī­ba (var tur­pi­nāt jau iepriek­šē­jos pro­jek­ta pos­mos iesāk­tās ino­va­tī­vās inte­re­šu STEM un vides jomā).